Täiuslik organisatsioon

Meie klienditeenindus tagab töö laitmatu sujumise.
Lisaks majandusalasele oskusteabele on oluline, et oskaksite lauaarvutiga ümber käia.
Teie ülesanne transpordiahela keskse isikuna eeldab võimet teha oma tööd täpselt ja struktureeritult ning silmapaistvat organiseerimisoskust.

 

Teie tööülesanded

Customer Service Customer Service
  • Teie töö hõlmab koordineerimist, organiseerimist ja administreerimist.
  • Te toetate transpordikorraldajat ja müügijuhti
  • Te hoiate kontakti meie rahvusvaheliste klientide ja transpordipartneritega
  • Te töötlete klientide päringuid ja pakkumiskutseid
  • Te peate igapäevast ärikirjavahetust
  • Te viite läbi kvaliteedikontrolli ning koostate raporteid
  • Te töötlete sissetulevaid ja väljaminevaid arveid

Alexandra H., Customer Service:
"Mul on igapäevaselt kokkupuude erinevaid riike ja kultuure esindavate inimestega. Tõeliselt tore on töötada iseseisvalt noores ja dünaamilises meeskonnas."


Edasine informatsioon:

^ - Top

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid, et pakkuda teile parimat võimalikku veebilehe kasutamise kogemust. Kui klõpsate nuppu "Nõustun", olete nõus küpsiste kasutamisega. Kui soovite mõned küpsised välistada, klõpsake siia. Lisateavet teie andmetega ümberkäimise kohta leiate meie kasutustingimuste ja andmekaitsejuhiste alt

Nõustuma